.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمايي‌ از پیراهن‌ با عکس‌ شهیدروشن‌ در انگليس + تصاویر

در جشن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منچستر از پیراهن طراحی شده با عکس و نام شهید احمدی روشن رونمایی شد.

به گزارش رجانيوز، در مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت انجمن اسلامی دانشجویان منچستر برگزار شد، از پیراهن طراحی شده با عکس و نام شهید احمدی روشن رونمایی شد.

این مراسم که برای نخستین بار شب گذشته در یکی از تالارهای معروف شهر منچستر اجرا می‎شد، با حضور دانشجویان عضو انجمن و میهمانان، با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین بدیعی مدیر مرکز اسلامی منچستر، دکتر چراغی از اعضاي سابق انجمن و دکتر شریف دبیر انجمن اسلامی منطقه انگلیس به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه‌ی مراسم علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی و پخش فراز هایی از سخنان مقام معظم رهبری، از پیراهن طراحی شده با عکس و نام دانشمند هسته‎ای کشورمان شهید مصطفی احمدی روشن رونمایی شده و به هر یک از برندگان مسابقات فرهنگی به رسم یادبود یک پیراهن منقوش به عکس شهید احمدی روشن اهدا شد.

برگزار کنندگان مراسم از پیراهن طراحی شده چند عدد نیز برای گرامی‎داشت آن شهید عزیز برای خانواده آن شهید ارسال كردند. در پایان مراسم، حاضران با شام پذیرایی شدند.



       


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبداللهی 26 بهمن 1390
تشکر از برگزارکنندگان .یادهمه شهدا گرامی و راهشان پر رهرو باد.آمین.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.